Regulamin
§ 1. Definicje
1. Sprzedawca - JUKA AKCESORIA TYTONIOWE, ul. Jabłoniowa 56B, 80-175 Gdańsk, NIP: 9531380750.
2. Sklep - sklep internetowy znajdujący się na stronie jukaakcesoria.pl.
3. Kupujący - każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie Konta w Sklepie.
4. Konto - konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie.
5. Dane osobowe – informacje o Kupującym możliwe do zidentyfikowania w sposób pośredni lub bezpośredni, takie jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny (PESEL, NIP, KRS), bądź inne czynniki, które pozwalają na identyfikację Przedsiębiorcy.
6. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego skierowaną do Sprzedającego, które składane jest za pomocą Formularza zamówienia, które zmierza bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, w formie zgodnej z postanowieniami niniejszego Regulaminu, dotyczącą nabycia Towaru na zasadach i w formie wskazanej w niniejszym Regulaminie. Zamówienie określa w szczególności rodzaj, ilość, cenę towaru.
§ 2. Postanowienia ogólne
1.Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową za pośrednictwem sieci internetowej. Możliwość składania zamówień i dokonywania zakupów dostępna jest zarówno poprzez stronę internetową zamówienia telefonicznie oraz drogą mailową.
2. Wszystkie towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z prawem obowiązującym w Polsce i na terenie Unii Europejskiej.
3. Wszystkie ceny są cenami netto i podane są w złotych polskich. Ceny produktów nie obejmują kosztu dostarczenia towaru do Klienta. Faktury VAT wystawiane są na życzenie Klienta.
4. Korzystanie ze Sklepu, tj. przeglądanie aktualnych Towarów, zakładanie Konta lub inne poszczególne usługi świadczone przez Sprzedawcę na stronie Sklepu są bezpłatne.
5. Kupujący ma dostęp do Sklepu oraz Konta przez całą dobę, każdego dnia roku kalendarzowego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania działalności Sklepu lub Konta w poszczególnych okresach we względów konserwacyjnych lub z uwagi na konieczność aktualizacji danych lub rozbudowy/przebudowy Sklepu.
6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji Kupującego poprzez możliwość żądania od Kupującego przedstawienia dokumentu pełnomocnictwa lub okazania aktualnych odpisów z właściwej ewidencji (CEIDG, KRS) potwierdzających prowadzenie przedsiębiorstwa oraz dokumentów potwierdzających nadanie numeru NIP i REGON.
§ 3. Zakupy
1. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zawierającego niezbędne dane osobowe konieczne do weryfikacji zamówienia i jego realizacji. Można złożyć zamówienie rejestrując się na stronie sklepu.
2. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
3. Wysyłka towaru realizowana jest do 2 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty na koncie firmy. W wyjątkowych sytuacjach może dojść do opóźnienia wysyłki towaru.
4. Formy płatności - za zamówiony towar w sklepie internetowym:
- przelewem bezpośrednio na konto. Na płatność czekamy 5 dni, w przypadku nieuregulowania płatności w tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
- gotówką przy dostawie – płatność pobierana podczas dostawy towaru przez kierowcę.
- gotówką przy odbiorze osobistym.
5. Wysyłka towaru realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub InPost.
6. Dostawę lokalną do sklepu klienta realizujemy własnym transportem.
7. Sklep może nie zrealizować zamówienia, w przypadku, gdy podane przez kupującego dane będą niepełne lub błędne.
8. Sklep może nie zrealizować zamówienia, w przypadku braków magazynowych. Klient otrzyma pełny zwrot za zakupiony towar.
9. Zdjęcia produktów są poglądowe. Towar może się różnić w przypadku gdy producent zmieni etykietę lub skład danego produktu.
§ 4. Reklamacje i zwroty
1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartego Zamówienia na adres e-mail, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, numer zamówienia, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3. W przypadku gdy produkt został uszkodzony podczas transportu i widoczne są ślady zniszczenia na kartonie lub produkty są uszkodzone należy głosić to Kierowcy oraz zrobić zdjęcia uszkodzeń.
4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
5. Uszkodzony lub reklamowany towar Kupujący odsyła do Sprzedającego na swój koszt.
6. Kupujący może zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymaniu przesyłki (produkt nie może posiadać śladów użytkowania).
7. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§ 5. Ceny indywidualne
1. Ceny indywidualne przyznawane są przez sklep dla klientów prowadzących własną działalność gospodarczą.