Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówienia w naszym punkcie stacjonarnym w Gdańsku przy ulicy Jabłoniowej 56B.
Czy posiadamy inne produkty, niż te które widnieją w sklepie internetowym?
Większość produktów, które sprzedajemy znajdują się w sklepie internetowym. Możemy jednak zamówić konkretny towar pod klienta.
Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową.
Czy mogę negocjować cenę w przypadku zakupu większej ilości produktów?
Tak, przy sprzedaży hurtowej cena jest ustalana indywidualnie.
Co w przypadku gdy nie posiadam firmy?
Istnieje możliwość sprzedaży detalicznej, przy odbiorze osobistym.
Dlaczego moje zamówienie jest opóźnione?
Każde opóźnienie spowodowane jest z przyczyn od nas niezależnych. Klient niezwłocznie zostaje poinformowany o wszelkich opóźnieniach.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia z reguły są realizowane tego samego dnia. Zazwyczaj towar jest u klienta w ciągu 24h.
Dlaczego zamówionego towaru nie ma na stanie?
Systematycznie sprawdzamy stany magazynowe, natomiast prowadzimy również sprzedaż lokalną i sporadycznie zdarza się, że dany towar się wyprzeda. Zamówienie może wydłużyć się o 1-2 dni robocze.
Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?
Większość faktur wysyłamy drogą elektroniczną. Jeżeli faktury nie ma w paczce, na pewno znajduję się na poczcie e-mail pod adresem podanym podczas rejestracji konta.
Zaznaczenie wyboru powoduje całkowite odświeżenie strony.