Najczęściej zadawane pytania

Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówienia w naszym punkcie stacjonarnym w Gdańsku przy ulicy Jabłoniowej 56B.

Większość produktów, które sprzedajemy znajdują się w sklepie internetowym. Możemy jednak zamówić konkretny towar pod klienta.

Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową.

Tak, przy sprzedaży hurtowej cena jest ustalana indywidualnie.

Istnieje możliwość sprzedaży detalicznej, przy odbiorze osobistym.

Każde opóźnienie spowodowane jest z przyczyn od nas niezależnych. Klient niezwłocznie zostaje poinformowany o wszelkich opóźnieniach.

Zamówienia z reguły są realizowane tego samego dnia. Zazwyczaj towar jest u klienta w ciągu 24h.

Systematycznie sprawdzamy stany magazynowe, natomiast prowadzimy również sprzedaż lokalną i sporadycznie zdarza się, że dany towar się wyprzeda. Zamówienie może wydłużyć się o 1-2 dni robocze.

Większość faktur wysyłamy drogą elektroniczną. Jeżeli faktury nie ma w paczce, na pewno znajduję się na poczcie e-mail pod adresem podanym podczas rejestracji konta.