Najczęściej zadawane pytania

Czy oferujemy odbiór osobisty?

Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówienia w naszym punkcie stacjonarnym w Gdańsku przy ulicy Jabłoniowej 56B.

Czy posiadamy inne produkty, niż te które widnieją w sklepie internetowym?

Większość produktów, które sprzedajemy znajdują się w sklepie internetowym. Możemy jednak zamówić konkretny towar pod klienta.

Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?

Tak, prowadzimy sprzedaż hurtową.

Czy mogę negocjować cenę w przypadku zakupu większej ilości produktów?

Tak, przy sprzedaży hurtowej cena jest ustalana indywidualnie.

Co w przypadku gdy nie posiadam firmy?

Istnieje możliwość sprzedaży detalicznej, przy odbiorze osobistym.

Dlaczego moje zamówienie jest opóźnione?

Każde opóźnienie spowodowane jest z przyczyn od nas niezależnych. Klient niezwłocznie zostaje poinformowany o wszelkich opóźnieniach.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia z reguły są realizowane tego samego dnia. Zazwyczaj towar jest u klienta w ciągu 24h.

Dlaczego zamówionego towaru nie ma na stanie?

Systematycznie sprawdzamy stany magazynowe, natomiast prowadzimy również sprzedaż lokalną i sporadycznie zdarza się, że dany towar się wyprzeda. Zamówienie może wydłużyć się o 1-2 dni robocze.

Gdzie znajdę fakturę do zamówienia?

Większość faktur wysyłamy drogą elektroniczną. Jeżeli faktury nie ma w paczce, na pewno znajduję się na poczcie e-mail pod adresem podanym podczas rejestracji konta.